قرعه کشی مجازی و انتخاب تصادفی در کلاس درس :

اپلیکیشن Random Generator یک برنامه ساده و آسان برای تولید شماره های تصادفی ، رولت ، رمزهای عبور تصادفی و ایجاد و رسم تیم های تصادفی است.
‏🏅ویژگی های اصلی ژنراتور تصادفی:
⚫تمام نتایجی که در تعداد تصادفی ، رولت ، ژنراتور رمزهای عبور تصادفی ، تاس و تیم های تصادفی ایجاد می شوند ، هر بار که کلیک می کنید کاملاً تصادفی هستند (ایجاد تصادفی).
⚫هر بار اعداد تصادفی با توانایی تکرار اعداد یا گرفتن هر بار اعداد تصادفی منحصر به فرد ، تولید حداکثر نه عدد تصادفی در محدوده ای از دو عدد انتخاب شده.
⚫یک گذرواژه تصادفی ایجاد کنید ، شما می توانید محتوای آن را کنترل کنید (حروف بزرگ ، حروف کوچک ، اعداد و نویسه های خاص با گزینه تغییر کاراکترهای خاصی که می خواهید اضافه کنید).
⚫تولید تاس های تصادفی ، شما می توانید تا 9 تاس تصادفی ایجاد کنید.
⚫ایجاد رولت ، چرخش رولت و دریافت یک ارزش تصادفی.
⚫لیست بازیکنان را ذخیره کنید ، اگر قبلاً لیست را ذخیره کردید ، لازم نیست هر بار که می خواهید ترسیم کنید نام ها را اضافه کنید ، فقط آن را از لیست بازیکنان وارد کنید.
⚫تیم های تصادفی ایجاد کنید ، تنظیمات قرعه کشی را انتخاب کنید سپس بازیکنان را انتخاب کنید ، اگر نرخ های مختلف را برای بازیکنان انتخاب کنید ، قرعه کشی عادلانه خواهد بود ، بنابراین بازیکنان کم مهارت به طور عادلانه در تیم ها توزیع می شوند.

👨‍⚖قرعه کشی یا انتخاب تصادفی در کلاس درس

🎞️ مدرّس : زینب یوسفی فر
⏰ زمان : 2:07 دقیقه 
💾 حجم : 5 مگابایت 
استان اصفهان؛منطقه برخوار
📌 گروه برنامه ریزی، فناوری و گروه های آموزش ابتدایی